shadow_left
Logo
Shadow_R
 
 НОВА ВЕРСІЯ САЙТУ ІППО
 
Семінар ІППО для керівників МО вихователів ДНЗ Надрукувати Надіслати електронною поштою

ImageУ березні 2011 року кафедра методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка провела дводенний науково-практичний семінар для керівників методичних об’єднань вихователів молодших, середніх, старших груп та музичних керівників дошкільних навчальних закладів на тему «Емоційно-ціннісний та соціально-моральний розвиток дошкільників за Базовою програмою «Я у Світі».  На психофізіологічних аспектах емоційної сфери дошкільника акцентував увагу присутніх доцент кафедри, кандидат психологічних наук Олександр Васильович Кочерга. Про шляхи емоційно-ціннісного розвитку дошкільника за Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» йшлося у виступі  старшого викладача кафедри Лариси Володимирівни Кравчук, про побудову взаємодії з дітей із ровесниками доповіла доцент кафедри, кандидат педагогічних наук Алла Миколаївна Гончаренко.
А.М.Гончаренко. Побудова взаємодії з ровесниками як засіб  мовленнєво-комунікативної компетентності: тези виступу
О.Ю.Петрова. Педагогічні умови оптимізації процесу соціально-моральної компетентності дошкільників: презентація виступу
І.В.Селіванова. Правила моральної етики за Василем Сухомлинським: презентація виступу

ImageПро музичні твори, які великою мірою впливають на розвиток емоційної сфери дошкільника, розповіла освітянам старший викладач Анастасія Юріївна Крикун, визначити чинники стабілізації емоційної сфери педагога допомогла учасникам семінару викладач кафедри Діана Михайлівна Сабол.  Першого дня роботи семінару педагоги дійшли висновку, що емоційна єдність та емоційна близькість є важливою умовою налагодження повноцінного буття дитини дошкільного віку, її взаємин з дорослими та однолітками.
Освітня філософія орієнтує педагогів на формування духовного світу особистості, розкриття потенційних можливостей та здібностей кожного. При цьому найважливішим фактором освітнього процесу є збереження дитячої субкультури та визнання унікальної ролі дитинства в становленні особистості. Другий день роботи семінару пройшов на базі дошкільного навчального закладу № 428 Шевченківського р-ну м. Києва (завідувач Н.І Заріцька). Методист РНМЦ О.Ю.Петрова розповіла керівникам МО вихователів старших груп про педагогічні умови оптимізації процесу формування соціально-моральної компетентності дошкільників; І.В.Селіванова, вихователь-методист ДНЗ № 428, поділилась досвідом роботи з означеного питання; Ж.В.Балан, практичний психолог ДНЗ № 428, висловила думки щодо створення сприятливого соціально-психологічного мікроклімату в колективі однолітків; Т.Ф.Стеценко, вихователь ДНЗ № 428, представила організовану діяльність з дітьми 5-го року життя на тему: «Перший весняний промінчик» (за твором Василя Сухомлинського «Як Сонце розбудило Сонечко»).

 
< Попередня   Наступна >